Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Stalling GEZOCHT omgeving Haarlem

  1. #1

    Stalling GEZOCHT omgeving Haarlem

    Hallo allemaal,

    ik heb mijn 12 jarige tinkermerrie pas geleden verhuisd van Stal Meerweide (Vijfhuizen) naar Schoorl Stables in Velserbroek ivm mijn eigen verhuizing.
    Ik sta er nu iets langer dan een maand maar mijn merrie reageert heeeel slecht op 24u weidegang op kort gras (gevaarlijk hoog fructaan gehalte) en begint voor het eerst in haar leven tekenen van hoefbevangenheid te vertonen. Welliswaar zeer licht (geen pijnlijke hoeven of ontlasten van de voorbenen) maar wel achteruitgang van haar algehele conditie en zeer snel zweten. Maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik dit probleem zo snel mogelijk in de kraag wil vatten.

    Dus ben ik op zoek naar een stalling in de omgeving van Haarlem-Noord/ Velserbroek/ Spaarnwoude etc waar ik zelf kan bepalen hoe lang mijn paard op het land staat en waar ik ook zelf haar rantsoen mag samenstellen......iemand suggesties??

  2. #2
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Stalling GEZOCHT omgeving Haarlem

    Dat is een vervelende situatie. Ik kan je helaas niet helpen maar hopelijk vind je snel een goede oplossing.
    Wil je je misschien ook nog even voorstellen in het voorsteltopic? Dankjewel!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #3
    Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    48
    Berichten
    1.956

    Re: Stalling GEZOCHT omgeving Haarlem

    Heb je al iets gevonden of ben je nog op zoek?

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •