Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 85

Topic: working student...?

  1. #61
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: working student...?

    Leuk dat je het naar je zin hebt en grote veranderingen! Veranderingen zijn vaak onvermijdelijk als je zulke ingrijpende dingen doet in je leven. Gewoon nieuwschierig; waarom heb je je kwpn verkocht? Kwam je er daar achter dat het niet het juiste paard voor je leerproces was?

    Wat zijn je ambities op horsemanship gebied? Instructie?

    Veel plezier nog.

  2. #62
    Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    623

    Re: working student...?

    Ik vind het zo gaaf en stoer dat je dit avontuur aangegaan bent!
    Veel plezier nog! Blijf je daar voor onbepaalde tijd?

  3. #63
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: working student...?

    Leuk om van je te horen Bob, er gebeurt zat in je leven zo te horen
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  4. #64
    Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Locatie
    nieuwleusen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.946

    Re: working student...?

    Leuk! Met een kleine maand krijg je gezelschap van Hanneke als working student. Jij blijft waarschijnlijk daar wanneer Mikey naar Lisse komt?
    liefs, Annelies

    Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

  5. #65
    Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Betuwe
    Berichten
    278

    Re: working student...?

    Ha die Bob, wat leuk dat je hier weer post.
    En leuk dat je nu met Lieke bent. Ik zag jullie een tijdje geleden al samen bij stal Mireille.
    Veel plezier daar in de sneeuw!

  6. #66
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re: working student...?

    yups,kan veel veranderen in een jaar tijd.

    En ja gezellig, nederlands gezelschap van Hanneke, leuk!
    Idd, workingstudents blijven hier om stallen te doen, no fun trips (naja behalve in La Suisse zelf dan)

    @ Saskia; was jij op die infoavond ook? of zag je mij les hebben :|

    @ eros; uh ja, dat zou kunnen, weet ik niet . Diesel is een bonte ruin van bijna 10 nou geloof ik... moet je me iets meer info ove jezelf geven, kan ik het lieke eens vragen.

    Verder blijf ik hier zeker dit jaar nog, kan nog zoveel leren hier, zo'n breed aanbod aan paarden en lessen en het is gewoon super mooi en fijn hier, en hard werken is ook gezond .
    ben al wel heeeel voorzichtig aan het bedenken en plannen wat ik hierna wil, Lieke missen is natuurlijk niet altijd even makkelijk (al komt ze geregeld op visite ) dus wil ik wel weer terug naar Nederland, of ergens stage lopen, uiteindelijk wil ik ook instructeur worden, maar tis nu ff kijken wat Parelli gaat veranderen wbt het systeem om instructeur te worden. Of ergens werken, iets paard gerelateerd natuurlijk...Mocht iemand tips hebben, graag!!!!!!!
    Zal toch weer een inkomen moeten hebben, huisje oid huren, dus ja.. liefst zou ik ergens werken waar ze ook natural zijn, waar ik Sheyenne ( de pony ) kan hebben, en vlakbij kan wonen. (je raakt onwijs gewend aan de luxe van de paarden aan huis.)

    De kwpner heb ik verkocht om dat het financieel niet te doen was zonder inkomen twee paarden te hebben, Eentje mag je er mee hebben van Mikey, de andere moet je gewoon betalen, en dat met Zwitserse prijzen, en de slechte koers wisseling van dit moment, is dat echt niet te doen, dan zou ik hier nog maar kort kunnen zijn, plus het feit dat Lorenzo, toch al 15 jaar een 'normaal' paard was geweest, heb veel met en van hem geleerd, maar tis toch moeilijk een normaal paard 'helemaal parelli om te turnen', lastig uit te leggen. In ieder geval met mijn ambities, zou ik heel veel aan het paard moeten vragen, echt veel, en uiteindelijk was hij best gaan communiceren, meer gaan vragen, meer paard geworden dan toen ik hem kocht, maar of je een 15 jarig paard dan nog verder 'moet' veranderen, vind ik eigenlijk niet tof. Vooral als zo'n pard 15 jaar niet anders gewend is geweest, en nu, omdat ik het zo graag wil, moet ie ineens met mij gaan communiceren etc etc.... is dan ook de vraag, in hoeverre is het nog natural/ paardvriendelijk om dat van een paard te verlangen, lorenzo is zo tot level 2/3 gekomen, en ik denk dat we daarmee echt wel meer dan genoeg van hem gevraagd hebben.

    Toen kwam plots de mogelijkheid om Sheyenne te kopen, daar heb ik niet lang over hoeven te denken, maar de beslissing om Lorenzo te verkopen vond ik wel heel lastig (hij is bij mensen thuis, die ook Parelli doen terecht gekomen, dus dat kis heel fijn, naders had ik hem ook ngo zolang gehouden als dat nodig was geweest),
    Tsja, al met al, is het geen beslissing waar ik trots op ben, heb ook van zowel mijn ex als Lieke echt wel duidelijk te horen gekregen wat hen er van vonden en ze hadden ook helemaal gelijk, aan de andere kant met Mikey over gehad, en die vond een LBE toch echt wel beter passen dan een LBI, plus de geschiedenis van Lorenzo, samen met mijn toekomst plannen..pfff lastig , maar goed, alles is goed afgelopen, iedereen goed terecht gekomen


    naja, al met al, hoop geregel, hoop gedoe, hoop van geleerd, hoop van genoten ook, leven is best interessant en uitdagend zeg maar , haha.....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  7. #67
    Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Betuwe
    Berichten
    278

    Re: working student...?

    Ja ik was op de info avond, ik heb Lieke toen nog wel even gesproken.

  8. #68
    Forumlid Eros's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2015
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    35
    Berichten
    57
    Dagboek Berichten
    1

    Re: working student...?

    dan is het een andere diesel, deze was niet bont

    het is een heel avontuur zo te lezen, veel succes nog!

  9. #69
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re: working student...?

    kleine update:


    vorige week was het Parelli team hier om de mastery dvd van Mickey's 'the Project' te filmen.

    gezellig, eens wat anders dan alleen paardenmensen (filmcrew)..
    en Neil Pye,
    Lek om die mensen te ontmoeten hier in het huis.

    Ze hadden eigenlijk een camera man te kort, en aangezien mijn achtergrond onderandere technisch is, heb ik mee gefilmd voor de dvd erg leuke ervaring!
    Ook kwam Pat zelf nog een middagje langs om te kijken wat Mickey allemaal voor elkaar gekregen heeft (de ranch) en met ons mee te lunchen.
    fijne van zo'n ervaring is dat je mensen ontmoet op een andere manier dan op shows of demo's waarin mensen toch vaak in een soort van rol staan.

    en afgelopen zaterdag de 'one day with Pat and Linda'
    waar we Linda ook nog even gesproken hebben, dus hebben het hele lijstje gehad nu

    Bekende mensen zijn ook maar mensen, net als een ieder ander, maar aangezien ik toch Parelli student ben is het wel heel tof deze mensen eens even te ontmoeten en te kunnen spreken in een privé setting ...
    al met al een heel erg drukke en hectische week, maar ook zeer speciaal

    verder gata het lekker hier, wordt weer drukker met studenten, veel oefenen met mijn eigen pony, en de nieuwelingen de 7-games te leren.

  10. #70
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: working student...?

    Klinkt goed Bob! Hoe lang ben je van plan om nog in Zwitserland te blijven, en weet je al wat je daarna gaat doen?
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  11. #71
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: working student...?

    Lijkt me erg leuk, zo'n "kijkje in de keuken" bij dvd-opnames!

  12. #72
    Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Berichten
    1.387
    Dagboek Berichten
    5

    Re: working student...?

    heel leuk zo'n extra krentje in je parelli-pap. Grappig dat je meteen ook camera-man mocht zijn. Heb je toevallig ook ambities om naar de VS te gaan?

  13. #73

    Re: working student...?

    Leuk iets van je te horen

  14. #74

    Re: working student...?

    Wat een leuke ervaring!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  15. #75
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re: working student...?



    ambities zat en zeer gevarieerd,
    ben nu langzaam aan samen met Lieke aan het kijken waar en hoe we in Nederland gaan wonen, dat gaat ergens eind/na de zomer gebeuren.

    Opzich wel ambitie om naar USA te gaan, maar geld is toch wel op dalijk na twee jaar geen inkomen, dus zal in Nederland weer eens 'ouderwets' moeten gaan werken,

    ben ook bezig om te kijken hoe ik mijn opgedane kennis kan en wil gaan delen in Nederland,
    persoonlijk hoeft dat van mij (nog) niet direct onder de noemer van Parelli, hoe zich dat in de toekomst ontwikkeld hangt van meerdere dingen af.

    Eerst maar eens een plek voor Lieke en mij vinden, onze paardjes, wat inkomen gaan genereren, en weer settelen in Nederland, wordt weer een onderneming opzicht

    En verder blijven ontwikkelen in Nederland(duitsland), maar daar heb ik al wel redelijke concrete plannen voor (Philipe Karl, stal Mireille en verder de NH mensen die ik ken in Nederland)

    buiten het werken en trainen hier genoeg te doen weer

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •