Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

  1. #1
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    Hoi,

    Steeds vaker bekruipt mij het gevoel dat ik er goed aan doe om voor Idaho een plekje te zoeken waar hij metname in de wintermaanden langer naar buiten kan. Op mijn huidige plek is het in de periode april - oktober goed geregeld maar kunnen we in de rest van de maanden geen gebruik maken van de wei met als gevolg dat het aantal uren buiten beperkt is. Inmiddels is Idaho 18 en zou ik het wel fijn vinden als hij in die periode langer naar buiten kan. Mijn shetjes staan wel 24-7 buiten (zonder schuilmogelijkheid en hebben daar geen moeite mee) ik vind dat voor Idaho geen goed plan.

    Ik ben niet echt hard aan het zoeken, heb het verder wel naar mijn zin maar ben toech wel benieuwd of iemand een plekje in het noorden van het land weet dat voor alle drie mijn paardjes geschikt is.

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  2. #2

    Re:paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    Bij ons op stal is nog plek (Siddeburen, prov. Groningen). Als je kiest voor weide gang staat je paard het hele jaar 24/7 buiten. In de winter kun je dat doen in combinatie met een stal. We (de buitenkudde) staan gemiddeld op 2 hectare land tegelijk. In de winter kunnen ze ook 24/7 bij een hooiruif. Er zijn 2 rijbakken, zadelkamers, wasplaats, uitrijmogelijkheden naar bos en meer. Als je de contact gegevens wilt mag je me mailen.

  3. #3
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Re:paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    Hoi Rianne,

    Bedankt voor je reactie, inmiddels is het me gelukt om vrij dicht bij mijn woonplaats (groningen) een plekje te vinden.

    Groetjes Eline

  4. #4

    Re:paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    beetje oud topic, maar zou je mij willen pb-en waar je precies staat? Hier ook een tevreden zomerpaard en concessies in de winter....

  5. #5

    Re: paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    Beste Rianne,
    waar zit deze "paddock-paradise" pensionstal in Siddeburen, en wat doe je zelf wel en niet op deze stal ( qua mestballen, voeren etc). Wat zijn de kosten per maand? ( mag ook per persoonlijk bericht). Groeten van Marjon

  6. #6

    Re: paddock paradise of andere 'natuurlijke stal' in het noorden (groningen/drenthe)

    Hoi Grastakkur, Nu wil ik natuurlijk absoluut niet voor Riannes buurt antwoorden, maar ik weet eigenlijk niet hoe actief ze hier op het forum nog is en heel toevallig wel over welke stal ze het heeft (althans, bijna zeker). Volgens mij bedoelt ze pensionstal de Boer in Siddeburen, er is via Google wel wat meer informatie te vinden (niet direct een paddock paradise maar ze hebben wel 24/7 weide mogelijkheden). Succes met zoeken!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •