Pocalover
I Love Life
Global Moderator
Actief forumlid

Hugs: 70
Roos, Poca & Twister on a journey of fun!
|
 |
« Gepost op: 14 Juli 2010, 14:42:31 » |
|
Hoi lieve mensen, Vanaf 19 juli ben ik in Nederland beschikbaar voor les, behandelingen van mensen, behandelingen van dieren en telepathische consulten. Op mijn website, www.poca.nl, staat informatie over de behandelingen en telepathische consulten. Op www.roosvankappel.com komt dit weekend een agenda te staan, zodat je kan zien of ik bij je in de buurt ben. Behandelingen van mensen, 25 euro per behandeling. Behandelingen van paarden, 50 euro per behandeling. Telepathische consulten (n.a.v. een foto), 75 euro per gesprek. Horsemanship lessen (op Parelli gebasseerd) zijn 30 euro per uur. Ik ben (nog) geen officiële Parelli instructeur. Voor officiële instructeurs in Nederland en België, kun je naar www.parelli.nl. Reiskosten zijn altijd in overleg  . Tot snel ergens in Nederland of België. Liefs Roos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timbers
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Juli 2010, 23:25:58 » |
|
Hmmm een lesje van Roos lijkt me wel leuk (en gezellig  )....als je in de buurt van tussen Utrecht en Amsterdam zit en ik heb een plekkie in mijn agenda hou ik me aanbevolen 
|
|
|
|
|
|
Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland
|
|
|
Pocalover
I Love Life
Global Moderator
Actief forumlid

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Juli 2010, 23:44:55 » |
|
Hmmm een lesje van Roos lijkt me wel leuk (en gezellig  )....als je in de buurt van tussen Utrecht en Amsterdam zit en ik heb een plekkie in mijn agenda hou ik me aanbevolen  Oh leuk! Ik ga je pb'en. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marleenz
VOCUSS
Actief forumlid

Hugs: 20
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Juli 2010, 09:02:24 » |
|
Hihi heb al een date! Leuk leuk leuk  Ga je site even bekijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skabelpunk
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:17:29 » |
|
ik wil ook heel graag les!
Ik woon in de buurt bij Timbers misschien kunnen we het combineren? Ik weet niet precies waar jij staat met timber maar misschien zou ik zelfs daarheen kunnen komen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baldertje
Actief forumlid

Hugs: 1
Geslacht: 
Ik en balder in de sneeuw
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 23 Juli 2010, 09:58:54 » |
|
Ik ga binnekort contact met je opnemen! wil graag een les van je!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TáTaBi
forumlid

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juli 2010, 23:13:54 » |
|
hi Roos als je in de buurt bent zou ik ook wel een lesje kunnen gebruiken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nienke07
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Juli 2010, 02:46:58 » |
|
Leuk Simone!!! (ga ik je morgenochtend vertellen wanneer ik weet dat Roos in de buurt is )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trea
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Juli 2010, 06:41:08 » |
|
Nienke!!! Wat heb jij toch met die kleine lettertjes? Mijn leesbril trekt dat niet hoor!
|
|
|
|
|
|
We vinden comfort bij degenen die het met ons eens zijn, en groei bij degenen die dat niet zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
dekoezegtboe
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Juli 2010, 10:04:30 » |
|
roos, als je weer eens bij eva op bezoek gaat, of je zoekt een reden om bij eva op bezoek te gaan  wil ik ook wel een les van jou!
|
|
|
|
|
|
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
|
|
|
Pocalover
I Love Life
Global Moderator
Actief forumlid

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Juli 2010, 12:05:38 » |
|
Dat komt reuze goed uit want ik wil zo graag naar Eva, bedankt Dinka. Ik pb je voor de planning. Simone, GEZELLIG! Jou wil ik graag iedere week les geven, want dan heb ik altijd een goed excuus om naar Nienke te gaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TáTaBi
forumlid

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Juli 2010, 12:59:52 » |
|
Dat komt reuze goed uit want ik wil zo graag naar Eva, bedankt Dinka. Ik pb je voor de planning. Simone, GEZELLIG! Jou wil ik graag iedere week les geven, want dan heb ik altijd een goed excuus om naar Nienke te gaan.  dat is goed hoor al hoop ik wel dat je het ook gewoon leuk vind om mij les te geven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pocalover
I Love Life
Global Moderator
Actief forumlid

|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 Juli 2010, 13:17:51 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TáTaBi
forumlid

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Juli 2010, 14:29:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pocalover
I Love Life
Global Moderator
Actief forumlid

|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Juli 2010, 14:31:36 » |
|
Oh sorry Simone, geenszins zo bedoelt. Ik denk nog terug aan de knuffel op Equiday, zo uit het niets omdat je vanaf dag 1 al zo goed voelt voor me. Veel liefs! Roos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TáTaBi
forumlid

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Juli 2010, 14:37:14 » |
|
geheel wederzijds Roos zo zie je maar dat een forum soms plat is zonder emotie want ook van mijn kant geen vervelend gevoel hoor bij je opmerking was als grapje terug ik hoop tot snel dikke knuffel  liefs simone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wien
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 30 Juli 2010, 02:23:43 » |
|
Oh Roos, ik zou heel graag een les van jou willen hebben. Als je binnenkort richting noord gaat..? 
|
|
|
|
|
|
A drunk horse ain't nothing but trouble
|
|
|
|