orsini
forumlid

Hugs: 1
Geslacht: 
http://www.equi-unity.nl
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 20 Februari 2010, 21:41:36 » |
|
Ik heb de renegades, echt ideaal moet ik zeggen! Je paard hoeft er niet aan te wennen, omdat het deel dat om de hoefbal heenzit vrij beweegt van de schoen. Ze zijn er in verschillende maten en erg sterk. Tot nu toe nog nooit eentje verloren in de sneeuw, blubber of iets anders. Kijk anders even op de website van Hans Arendse, hoefsmid. Hij is de enige die ze in nl verkoopt. Je kan ze ook via de VS importeren, daar zijn ze goedkoper, maar ik moest dus belasting betalen en dan ben je alsnog duur uit!
succes
gr Kim
|
|
|
|
|
|
Als paarden je passie zijn.......
|
|
|
|
whoopie
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 20 Februari 2010, 23:00:59 » |
|
Volgens mij verkoopt Klaas Feuth ze ook.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Janneke
Gun jezelf Gun jezelf de liefde en het geluk Gun jezelf het geld dat je toekomt. Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
|
|
|
orsini
forumlid

Hugs: 1
Geslacht: 
http://www.equi-unity.nl
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 Februari 2010, 00:11:43 » |
|
die ken ik niet, maar zou best kunnen 
|
|
|
|
|
|
Als paarden je passie zijn.......
|
|
|
Wieteke
forumlid

Hugs: 0
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 22 Februari 2010, 22:16:26 » |
|
Je kan ze ook via de VS importeren, daar zijn ze goedkoper, maar ik moest dus belasting betalen en dan ben je alsnog duur uit! Waren de Renegades met invoerkosten/belasting duurder dan wanneer je ze in Nederland besteld had, of was je toch nog iets goedkoper uit? En hoelang duurde het voor je ze in huis had na het bestellen? Ik zit ook te twijfelen of ik hoefschoenen zal kopen, en de Renegades lijken me wel veruit het fijnst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wieteke
forumlid

|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 17 Maart 2010, 11:25:12 » |
|
Ok, de knoop is doorgehakt: ik heb 4 Renegades besteld, in de kleur Arizona Copper  . Het zal nog wel een maandje duren voor ze in huis zijn, en ik hoop maar dat de maat (2WW, de grootste) goed zit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whoopie
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 17 Maart 2010, 11:26:57 » |
|
Waar heb jij ze besteld?
|
|
|
|
|
|
Groetjes Janneke
Gun jezelf Gun jezelf de liefde en het geluk Gun jezelf het geld dat je toekomt. Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
|
|
|
Wieteke
forumlid

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 17 Maart 2010, 11:31:51 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wieteke
forumlid

|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 13 April 2010, 12:36:40 » |
|
Na een aantal weken wachten werden dit weekend Dibbles Renegades bezorgd  . De maat is volgens mij prima, en na een kwartiertje wennen in de paddock zijn we maar gelijk een klein eindje gaan rijden. Gelukkig wilde een vriendin van me even meefietsen, dus ik hoefde niet steeds ondersteboven onder Dibbles buik te hangen om de schoenen te controleren  . De laatste foto is gemaakt na een klein uurtje rijden op het asfalt. Het was erg fijn om nu eens die losse kleine %^&steentjes uit het profiel van de schoenen te moeten halen i.p.v. uit de hoeven van Dibble (zaterdag tijdens een buitenrit van 2 uur zonder schoenen moest ik namelijk een paar keer afstijgen om van die rotsteentjes uit haar hoeven te halen  . Dibble als schoenmodel:  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
liesbetm
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 13 April 2010, 12:45:48 » |
|
Zo, wat een frivool kleurtje!  Staat goed hoor! 
|
|
|
|
|
|
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
|
|
|
|
peaches
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 13 April 2010, 17:14:30 » |
|
ow ik meende dat de renegade toch ook wel een schoen was die je beter aan kon laten meten? Dat was mij toen verteld namelijk. Kwa kosten heb ik niet voor ze gekozen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prebalia
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 13 April 2010, 19:22:53 » |
|
Blits kleurtje!  Hoor veel goede berichten over deze schoenen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whoopie
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 13 April 2010, 23:19:51 » |
|
Blits hoor, zijn ze idd echt makkelijk aan te doen, ik zit er ook over te denken om ze aan te schaffen.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Janneke
|
|
|
Wieteke
forumlid

|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 14 April 2010, 07:56:15 » |
|
zijn ze idd echt makkelijk aan te doen Ik heb nooit eerder hoefschoenen gebruikt, dus kan ze niet met andere merken vergelijken. Ik heb ze nog maar een keer gebruikt, dus het was voor ons allebei nog wat onwennig, maar het aandoen was erg eenvoudig. Het plastic achter de hoefballen schuif je voor het aandoen omlaag, waardoor de achterkant van de schoen helemaal open is en je de hoef er zo in kan schuiven. Na het rijden reageerde Dibble niet op druk op haar hoefballen en ik zag ook geen tekenen die op schuren konden duiden. Heb er na het aandoen wel op gelet dat haar behang niet klem zat tussen de scharnierpunten van de schoen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whoopie
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 14 April 2010, 09:50:04 » |
|
Dank je!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Janneke
|
|
|
|